(ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ, ότι πρόκειται για μια σύντομη κατά κάποιον τρόπο «έρευνα» -ας την πούμε έτσι- μερικών μόλις ημερών, ΟΧΙ περί «ανοικτής γραμμής με δημότες», καμία σχέση πραγματικά με αυτό, ούτε βέβαια υφίσταται πρόθεση/δυνατότητας μεταφοράς οποιουδήποτε αιτήματος απευθείας στο Δ.Σ. κ.λπ., για να μην μπλέκουμε με άτοπες συζητήσεις….).
Τι ανέδειξε (εντελώς άτυπα, καθαρά ενδεικτικά και σε καμία περίπτωση απόλυτα) ως προτεραιότητες το συγκεκριμένο μικρό δείγμα της συμμετοχής, χωρίς εννοείται να αναφέρεται στο σύνολο των αναγκών μιας πόλης δεκάδων χιλιάδων κατοίκων, επιγραμματικά και κατά σειρά αναφοράς (ορισμένες τέθηκαν από περισσότερους του ενός συνδημότες, άλλες μοιάζουν αλλά διαφέρουν):
1. Τη δημιουργία νέων αθλητικών χώρων, προσβάσιμοι στο κοινό (κλειστό γυμναστήριο, δημιουργία ανοικτών γηπέδων basket καθώς και κολυμβητήριο)
2. Την αποκατάσταση του πρασίνου, με νέες φυτεύσεις όπου είναι δυνατόν
3. Την επιδιόρθωση όσων σημείων του οδικού δικτύου παρουσιάζουν προβλήματα (λακούβες) και την ασφαλτόστρωση των δρόμων, ιδίως των πιο κεντρικών
4. Την αποφόρτιση κεντρικών οδικών αρτηριών σε ώρες αιχμής (έγινε λόγος κυρίως για τις πρωϊνές)
5. Να σταματήσει η κοπή πεύκων, τα οποία χαρακτηρίζονται ως ο πνεύμονας των Βριλησσίων και η ταυτότητα του προαστίου
6. Να μη φυτεύονται από κατοίκους φυτά στα πεζοδρόμια και να συντηρούν, όπως ορίζει ο νόμος
7. Να διευθετηθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ιδιαίτερα στη Λεωφόρο Πεντέλης
8. Η μη κατασκευή πολυκατοικιών με έξι ορόφους
9. Όχι άναρχη ανοικοδόμηση
10. Ο τριπλασιασμός αστικού πράσινου και πάρκων χωρίς τσιμεντοποίηση (αστικό πράσινο σημαίνει δέντρα δάσους όπως πεύκα, αροκάριες, κυπαρίσσια κλ.π) και αναστολή οικοδομικών αδειών για πολυόροφα
11. Βελτίωση και διαπλάτυνση πεζοδρομίων ώστε να διευκολύνεται η διέλευση του κόσμου.
12. Σωστές οροσημάνσεις για μεγαλύτερη οδηγική ασφάλεια
13. Συγκρότηση δημοτικής αστυνομίας
14. Δημιουργία τρίτου λυκείου
15. Τακτική Δημοτική συγκοινωνία
16. Οροσήμανση σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο , για να υπενθυμίζει το όριο ταχύτητας σε κατοικημένη περιοχή, με ανώτατο όριο 30 χιλιόμετρα.
17. Μέριμνα για το οδικό δίκτυο ειδικά στα Άνω Βριλήσσια, που λόγω της ιδιαιτερότητας της κλίσης του έχει φτάσει σε επικίνδυνο επίπεδο
18. Σχέδιο ελεύθερης διάβασης πεζών επί των πεζοδρομίων , απομάκρυνση από τα πεζοδρόμια του οποιουδήποτε φυσικού ή τεχνητού εμποδίου.
19. Αστυνόμευση στα πάρκα, φύλακας για ώρες απογευματινές-βραδινές στο ΤΥΠΕΤ ή και περίφραξη ακόμη για να έχει τοίχους χωρίς γκράφιτι και ακέραια τζάμια στο κτίριο
20. Την καθαριότητα
21. Τη συνολική ρύθμιση του κυκλοφοριακού ζητήματος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου