Ξεκίνησε στην Κω το 13ο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Διαχείριση Απορριμμάτων - e-Vrilissia

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ξεκίνησε στην Κω το 13ο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Διαχείριση Απορριμμάτων

 

Ξεκίνησε το πρωί της Τετάρτης στην Κω, το 13ο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Διαχείριση Απορριμμάτων με περίπου χίλιους συνέδρους από την Ελλάδα και από τις πέντε ηπείρους αλλά και εκπροσώπους των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) από ολόκληρη την Ελλάδα.

Είναι μια διοργάνωση διεθνούς βεληνεκούς που κάθε χρόνο γίνεται σε διαφορετικό μέρος της χώρας μας ενώ η περσινή διοργάνωση έγινε στην Πάφο της Κύπρου.

Πηγή: kalymnos-news.gr
Πηγή: kalymnos-news.gr

Το «παρών» στην επίσημη έναρξη έδωσαν μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος της Κω Θεοδόσης Νικηταράς, η Έπαρχος Κω-Νισύρου Ντίνα Σβύνου, ο Δήμαρχος Νισύρου Χριστόφορος Κορωναίος, ο Διευθυντής του ΦοΔΣΑ Νότιου Αιγαίου Χρήστος Γαμβρούδης καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων Μανώλης Γραφάκος αλλά και εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Πηγή: kalymnos-news.gr
Πηγή: kalymnos-news.gr

Η «ψυχή» του Συνεδρίου, η καθηγήτρια του ΕΜΠ Μαρία Λοιζίδου, εξήγησε ότι η Κως επελέγη ως ο 13ος σταθμός του Συνεδρίου, λόγω των εξαιρετικών υποδομών της, αλλά και της άμεσης στήριξης από το Επαρχείο.

Πηγή: kalymnos-news.gr
Πηγή: kalymnos-news.gr

Η κυρία Λοιζίδου, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση της διαχείρισης απορριμμάτων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας στοιχεία που δείχνουν ότι η χώρα μας υπολείπεται των Ευρωπαϊκών στόχων.

Πηγή : kalymnos-news.gr
Πηγή : kalymnos-news.gr

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι τα βιοαπόβλητα δηλαδή τα υπολείμματα τροφών αποτελούν το 45% του συνολικού όγκου των απορριμμάτων.

Το συνέδριο θα συνεχιστεί μέχρι την Παρασκευή.

Βίκυ Παλαιολόγου

Mononews.gr

Post Bottom Ad

Pages