Με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και της καθημερινότητας, o Δήμος Βριλησσίων αναβάθμισε αισθητικά, περιβαλλοντικά και λειτουργικά το πλέον πολυσύχναστο και εμβληματικό σημείο της πόλης μας.
Ο Δήμαρχος Βριλησσίων, Γιάννης Πισιμίσης, δήλωσε: «Το παλιό συντριβάνι, το οποίο ήταν ανενεργό και χαλασμένο για πολλά χρόνια, έδωσε τη θέση του σε νέα δέντρα, θάμνους, λουλούδια και φυτά που φέρνουν ακόμα περισσότερο πράσινο στην «καρδιά» των Βριλησσίων. Παράλληλα δημιουργήθηκαν νέα καθίσματα με ξύλινη επένδυση. Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν ουσιαστικά στην ενίσχυση του αστικού μας πρασίνου και στη δημιουργία ενός πιο ευχάριστου περιβάλλοντος για όλους τους συμπολίτες μας. Σεβόμαστε το Δημόσιο Χώρο για μια πόλη όπως την ονειρευόμαστε: καθαρή, φιλική, ανθρώπινη!»


